• Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.

  • Suformavus prekių krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. „ANUMKA“ patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.

  • Patikslinkite ir patvirtinkite užsakovo (-ės) bei pristatymo adresą (jei skiriasi nuo užsakovo), įveskite įmonės pavadinimą ir kodą (jei Jums reikalinga sąskaita – faktūra), peržiūrėkite išsirinktas prekes, jų kiekį ir kainas.

  • Pasirinkite pageidaujamą prekių pristatymo būdą LP Express kurjeriu, LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalą arba atsiėmimą parduotuvėse.

  • Pasirinkite Jums patogiausią apmokėjimo būdą. Galimi atsiskaitymo būdai: Paysera, el. bankininkyste (per Paysera sistemą), banko pavedimu.

  • Patvirtinkite pageidaujamos (-ų) prekės (-ių) užsakymą.

  • Po užsakymo patvirtinimo Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas su informacija apie pirkimą ir mokėjimo rekvizitais (jei pasirinkote mokėjimą banko pavedimu).

  • El. parduotuvės vadybininkai nedelsiant bus informuoti apie Jūsų užsakymą ir pradės jį vykdyti iškart po apmokėjimo. Apie užsakymo vykdymo eigą Jūs būsite informuoti el. paštu.

Apsipirkimas